Ընտանեկան մեղվապահություն.մեղրաքամ

Քանի որ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը  պատրաստվում է մեղրաքամի ծեսի, որն իրականացվելու է Արատեսի դպրական կենտրոնում, որոշեցի մեղրաքամի ծեսին ընդառաջ հանդես գալ հետաքրքիր ու հավես տեսանյութերով, որը, կարծում եմ, շատ օգտակար կլինի:  Իսկ ես ապրել և մեծացել եմ մեղվապահի ընտանիքում, և քանի որ ամռան այս օրերին գտնվում եմ Սյունիքում՝ Տեղ գյուղում, մասնակիցը դարձա ընտանեկան մեղրաքամի արարողությանը…շատ հավես էր, իսկական և իրական ընտանեկան մեղրաքամի ծես՝ սեբաստացի Վահագնիս մասնակցությամբ:

Ավելին՝ տեսանյութերում…

 

Հանդիպում կրթահամալիրի տնօրենի հետ. հուլիսի 2

Մանկավարժական աշխատողների հանդիպում կրթահամալիրի տնօրենի հետ
2019-2020 ուս տարի. Արևելյան դպրոցի երկարաված օրվա կազմակերպիչ՝ Լուսինե Բարխուդարյան

2019-2020 ուստարվա գործունեության գնահատում

1. Հոդվածներ

Continue reading “Հանդիպում կրթահամալիրի տնօրենի հետ. հուլիսի 2”

Զուգահեռներ…

Երբ թագավարակով պայմանավորված ուսուցումը դարձավ հեռավար-առցանց և կրթությունը տեղափոխվեց ընտանիք, Հայաստանով մեկ ձևավորվեցին ընտանեկան դպրոցներ: Սակայն կրթական ծրագրերի առանձնահատկություններով պայմանավորված տարբեր էին նաև ընտանեկան դպրոցները…

Այս հոդվածում ես կխոսեմ հեղինակային կրթական ծրագրի և հանրակրթական պետական ծրագրի ընտանեկան դպրոցների և դրանց առանձնահատկությունների մասին:
Հեղինակային կրթական ծրագիր իրականացնող «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը սահուն անցավ հեռավար-առցանց ուսուցման՝ ձևավորելով ընտանեկան դպրոց, որն այսօր կարող ենք համարել կայացած և հաջողված ուսումնական միջավայր, որտեղ սովորողը ստանում է իրական-կենդանի ուսուցում: Այդ միջավայրում ծնողը դարձավ ուսուցիչ, իսկ ուսուցիչը՝ խորհրդատու, սովորողի և ծնողի համատեղ ուսումնական աշխատանքի համակարգող, ուղղորդող: Այս առումով կրթահամալիրը կարող է իր փորձով և ձեռքբերումներով աջակցել հանրակրթական պետական ծրագիր իրականացնող ուսումնական հաստատություններին, որոնք նույնպես անցել են պարտադրված հեռավար-առցանց ուսուցման, սակայն ունեն բազմաթիվ խնդիրներ սովորողի կրթությունը ընտանիքում ապահովելու գործում: Continue reading “Զուգահեռներ…”

Ուսումնական չորրորդ շրջան. ընտանեկան հեռավար դպրոց

Անհատական աշխատաժամանակ. մայիսի 25-ից հունիսի 5

«Մեր տոնը բարձունքին». Տեղ գյուղի դպրոցականների հետ «Սռի Եղցի» մատուռի բարձունքին

Այս տարի՝ մայիսի 25-31-ը, ելնելով հանրապետությունում հայտարարված արտակարգ իրավիճակից, բարձունքը նվաճում եք  ընտանեկան դպրոցներով:

Կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանի ուղերձը

98170662_2569853109922659_434049004091736064_o

Վայրը՝ Սյունիքի մարզ, Տեղ գյու­ղից մոտ 3կմ ­դե­պի հա­րավ-արևելք
Մասնակիցներ՝ Տեղ գյուղի դպրոցականներ, ուսուցիչներներ
Ժամանակահատվածը՝ մայիսի 25-28
Նպատակը՝
-ճանաչել հայրենիքը ուսումնական ճամփորդության միջոցով
-անկախության տոնն անցկացնել բարձունքի նվաճմամբ
-սովորողների աշխարհագրական, հայրենագիտական, ճամփորդական գիտելիքների զարգացում և ամրապնդում
-ճանաչել և գնահատել շրջակա միջավայրը, իր գործունեությամբ նպաստել շրջակա միջավայրի պահպանմանն ու բարելավմանը, նպաստել շրջակա միջավայրի նկատմամբ պատասխանատու վերաբերմունքի զարգացմանը

«Սռի Եղցի» մատուռ

Տեղ գյու­ղից մոտ 3կմ ­դե­պի հա­րավ-արևելք, Խրո­վի ձո­րի բարձր քա­րա­փի վրա կան­գուն մեկ ու­րիշ վաղ միջ­նա­դար­յան հու­շար­ձա­նի՝ մա­տուռ-ե­կե­ղե­ցու մա­սին: Տե­ղա­ցի­նե­րը այն կո­չում են «Սըռի յէղ­ցիե(ե­կե­ղե­ցի): Մ. Հաս­րաթ­յա­նը, նաև ա­վե­լի վաղ Ս. Բար­խու­դար­յա­նը հու­շար­ձա­նը միան­շա­նակ կո­չում են Սռնեղ­ցի՝ դրա­նով իսկ փոր­ձե­լով տալ նաև բա­ռի ստու­գա­բա­նութ­յու­նը սեռ «լեռ­անողն, ջրաբաժանքե բա­ռից: Սռի եղ­ցին փոքր չա­փե­րով, ան­չափ հին, ա­ռանց ար­ձա­նագ­րութ­յուն­նե­րի մա­տուռ է բարձր քա­րա­փին, մի փոք­րիկ հո­ղա­լեզ­վա­կի վրա: Հո­ղա­լեզ­վա­կն ամ­բող­ջո­վին հին գե­րեզ­մա­նա­քա­րե­րով է պատ­ված: Սռի եղ­ցին ու­սում­նա­սի­րել ու չա­փագ­րել են Լ. Սա­դո­յա­նը, Մ. Հաս­րաթ­յա­նը, Ս. Բար­խու­դար­յա­նը: Ա­ղո­թաս­րա­հի ներ­քին չա­փերն են 3,36 x 2,80մ, իսկ ար­տա­քին չա­փեր՝ 7,77x 4,51մ: Ե­կե­ղե­ցին լավ է պահ­պան­վել: Նրա միակ արևել­յան դուռն ու­նի ուղ­ղանկ­յուն բաց­վածք՝ ա­ռանց շքա­մուտ­քի կամ հար­դա­րան­քի: Մ. Հաս­րաթ­յա­նը գտնում է, որ կա­ռույ­ցը վաղ միջ­նա­դա­րին է վե­րա­բեր­վում և գրում. «Դռան վերևում, ներ­սից պահ­պան­վել է վաղ միջ­նա­դար­յան հայ ճար­տար­պե­տութ­յա­նը բնո­րոշ մի այն­պի­սի տարր, ինչ­պի­սի պայ­տաձև լյու­նետն է»: Սա­կայն միայն հնութ­յան, շի­նա­րա­րա­կան կամ ճար­տա­րա­պե­տա­կան ար­ժեք ու­նե­ցող կա­ռույ­ցի տե­սա­կե­տից չէ, որ Սռի եղ­ցին մեզ հե­տաքր­քում է: Մեզ հա­մար ա­ռա­վել հե­տաքրք­րա­կան ու գայ­թակ­ղիչ է այն ա­վան­դա­կան զրույ­ցը, որ կապ­ված է այս փոք­րիկ մա­տու­ռի հետ: Ս. Խան­զադ­յանն իր «Հայ­րե­նա­պա­տում»-ի մեջ վկա­յում է, որ Տեղ գյու­ղի բնա­կիչ­նե­րը պատ­մում են, որ իբր այս­տեղ է թաղ­ված պատ­մա­հայր Մով­սես Խո­րե­նա­ցին: Մա­տու­ռից ոչ հե­ռու Խո­րեա-Խչով գյու­ղա­տեղն է, Կի­րա­ձոր-Գի­րա­ձո­րը, քա­րան­ձավ­ներն ու ջրա­ղաց­նե­րը

Աշխատանքները կհրապարակվեն բլոգում:

Անհատական աշխատաժամանակ. մայիսի 25-ից հունիսի 5

Մայիսի 25-առցանց հանդիպում
-12:00-հանդիպում Հերմինե Անտոնյանի հետ՝ հայտով՝ ծանոթացում նոր գործիքներին։
-նախապատրաստական աշխատանքներ «Մեր տոնը բաձունքին» նախագծի շրջանակում Continue reading “Անհատական աշխատաժամանակ. մայիսի 25-ից հունիսի 5”

Գյուղի ընտանեկան դպրոցի հետքերով

Ներկայացանում է սեբաստացի ընտանիքը…

Տեսանյութերը՝ Լուսինե Բարխուդարյանի

Հանդիպում Կոռնիձոր գյուղի դպրոցականների հետ

Կրթահամալիրյան այցելությունից ոգեշնչված սովորողները

Ընտանեկան դպրոցը գյուղում

Ֆիզիկական մարզանք

Քայլք դեպի հին գյուղ

Սեբաստացի ընտանիք-ընտանեկան դպրոց

eeee_43Ողջույն սյունյաց աշխարհից…
Ընտանեկան-հեռավար-առցանց ուսուցման ողջ շրջանում`մարտի 16-ից մինչ այսօր մեր սեբաստացի ընտանիքը գտնվում է հեռավոր Սյունիքում, որտեղից էլ իրականացնում ենք մեր ընտանեկան նախագծային  աշխատանքը:
Երբ դեռ Երևանում էինք, և ուսուցումն իրականացվում էր ֆիզիկական միջավայրում, Վահագնն ամեն օր ինձ ու հայրիկին հարց էր տալիս.
– Մայրի՛կ, հայրի՛կ, ե՞րբ ենք գնալու գյուղ:
– Երբ որ ամառը կգա,- պատասխանում էինք մենք:
Փաստորեն, այս թագավարակը բերեց Վահագնի շատ սպասված «ամառը», այն էլ բավականին երկար ժամանակով:
Ստորև ներկայացնում եմ այն տեսանյութերը, որոնք ստեղծվել են ընտանեկան հեռավար-առցանց ուսուցման ընթացքում:

Դպիրյան հոդված՝ Սեբաստացի ընտանիք-ընտանեկան դպրոց

«Մեր գերդաստանը» ընտանեկան նախագիծ՝
Բարխուդարյանների գերդաստանի պատմությունը

Սիրով՝
Լուսինե Բարխուդարյան