Սեբաստացու օրեր. Կրթահամալիրի տոն
Նոյեմբերի 4-15՝ նախագծային ուսուցման ստուգատես
Մասնակիցներ՝ երկարացված օրվա ճամբարականներ
Նպատակը՝ Ուսումնասիրել կրթահամալիրի պատմությունը, սովորողներին ծանոթացնել կրթահամալիրի դպրոցներին , պատումներ կրթահամալիրի առանձնահատկությունների մասին (և՛ ֆիզիկական, և՛ մեդիամիջավայրում)
Խնդիրները
- Շրջակա միջավայրի նկատմամբ հոգատար ու ուշադիր վերաբերմունքի ձևավորում
- Բանավոր խոսքի զարգացում
- Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- Զարգացնել նկարչական ծրագրով աշխատելու հմտությունները
- Զարգացնել կավով, մկրատով, տարբեր նյութերով աշխատանքային հմտությունները
Պատում-քննարկումների շարք.
- Պատումներ «Ես սեբաստացի եմ», «Իմ դպրոցը», «Իմ սեբաստացի ընտանիքը», «Սեբաստացի ընկերներ», «Սեբաստացի ուսուցիչներ» վերնագրերով:
- Նկարներ, ֆոտոներ, պատումներ, տեսանյութեր, ռադիոլուր՝ Կրթահամալիրի առանձնահատկությունները
- Հուշանվերների պատրաստում
«Ծառատունկ» նախագիծ
Մասնակիցները ՝ երկարացված օրվա ճամբարականներ
Ժամկետը՝ նոյեմբեր 4-15
Նպատակը՝
- Կրթական պարտեզի բարեկարգում, խնամք
- Ծաղիկների, ծառերի, թփերի տունկ
- Բույսերի տնկում կրթահամալիրի Արևելան դպրոց-պարտեզում
- Փոքր հասակից սիրո և հոգատարություն սերմանում դեպի բույսը, միջավայրը:
Խնդիրները՝
- Ծառերի, թփերի տնկում
- Միջավայրի ձևավորում
- Երկրագործական հմտությունների ձեռքբերում
Գործունեության ձևեր՝
- Ծանոթացում աշխատանքային գործիքներին
- Սովորել ճիշտ օգտվել աշխատանքային գործիքներից
- Ծառերի, ծաղիկների, թփերի խնամք
- Ամենօրյա միջավայրի խնամք
Անհրաժեշտ գործիքներ` բահ, պատգարակ, փոցխ, աշխատանքային ձեռնոցներ:
Բնագիտական փորձեր
Ձողիկը կաթուցիչ
Փորձի համար անհրաժեշտ է — ձողիկ՝ հյութի, երկու բաժակ 1. Բաժակները դնում ենք իրար կողք, մեկի մեջ ջուր, մյուսը՝ դատարկ: |
|
2. Ձողիկը մտցնում եմ ջրով լցված բաժակի մեջ: | |
3. Ցուցամատով սղմում ենք ձողիկի վերևի մասը, մատը սեղմած ձողիկը տեղափոխում ենք հարևան դատարկ բաժակ: | |
4. Ցուցամատը վերցնում ենք ձողիկի վրայից: Ձողիկի մեջի ջուրը թափվում է դատարկ բաժակի մեջ: Կարող եք փորձել մի քանի անգամ: Արդյունքում ջուրն ամբողջությամբ կտեղափոխվի դատարկ բաժակ: | |
Այս սկզբունքով է աշխատում կաթուցիչը, որը հաստատ կլինի ձեր տան դեղատուփում: | |
Անտեսանելի թանաք
|
||
1. Լիմոնը քամում ենք, ստացված հյութի չափով ավելացնում ջուր: | ||
2.Բամբակով փաթաթած լուցկին թրջում են ստացված հեղուկով և թղթի վրա որևէ բան գրում: | ||
|